Tous les fashion jobs des plus grandes compagnies
Adolfo Dominguez
Adolfo Domínguez is a Spanish designer fashion brand created in Trives (Ourense) in 1950. The brand burst onto the global scene in the 1980s, giving fashion a spiritual dimension and occupying not only the aesthetic space of fashion, but also that of ethics, as reflected in its famous slogan "La arruga es bella" ("Wrinkles are beautiful"). Currently, the firm has 381 points of sale in 20 countries and is undergoing a process of renewal towards a more sustainable model of consumption. To this end, the brand has transformed its clothing design and production processes towards a more positive impact on the planet. Adolfo Domínguez is here to last, not to be fashionable.American Vintage
American Vintage, c'est l'histoire d'une mode sincère, au langage familier, une ode à la simplicité, dont les codes bien particuliers - tons pastels nuancés, matières délicates et coupes minimalistes inspirées du vestiaire sportswear américain des années collège - énoncent un avant-propos de modernité.AWWG
Founded in 2006, AWWG is the global fashion group that integrates the iconic brands Pepe Jeans London, Hackett, and Façonnable, and is the brand agency for Tommy Hilfiger and Calvin Klein in Spain and Portugal. AWWG currently has more than 500 stores and 5.000 points of sale, with a presence in 54 countries globally and a workforce of more than 4.200 employees. The group is defined by its brands and its people. AWWG has a strong international community with a large experience in the fashion business that is committed, passionate, and believes in AWWG´s vision that it is possible to change the world for the better.Bulgari
BVLGARI is one of the most prestigious brands and global players on the luxury market. We create, manufacture, distribute and sell high-end jewels, watches, perfumes and accessories through a network of over 250 owned stores in the most exclusive shopping areas in the world and selected distributors. Quality and excellence are the basis of our culture that reflects the same commitment within the working environment to achieve an organization aimed at the full satisfaction of the customer. Excellence for BVLGARI means the perfect balance between top quality products and impeccable services worldwide.Claire's
Claire’s, retailer of accessories and jewellery, was founded in 1961 as Fashion Tress Industries (FTI) by Rowland Schaefer. FTI focused on fashion wigs. In 1973 Fashion Tress acquired Claire’s, a jewelry chain. The new firm was named Claire’s stores, Inc. Claire's sell accessories geared towards tweens, teens, and young adults. The collection carries jewellry, accessories, hair accessoiries and make-up. In 2011 claires.com was launched.Claudie Pierlot
Depuis 1984, Claudie Pierlot parcourt le monde et enrichit son univers au gré de nouvelles escales. Mi-vestiaire, mi-manifeste, le studio parisien décline sa folie douce en prêt-à-porter, maroquinerie, chaussures et accessoires. Des pièces à porter et reporter, en phase avec les enjeux d'une mode toujours plus responsable, pour mieux souffler leur vent de liberté sur la façon qu'ont les esprits libres de s'habiller. Mêlant créativité et savoir-faire, les silhouettes se parent d'imprimés forts, quand les intemporels twistés se collectionnent comme autant de souvenirs de voyages à se remémorer. L'identité de la Maison est incarnée par des valeurs fortes, cultivées par la passion de nos talents : Ambition, Audace, Passion, Responsabilité. Pour rejoindre nos équipes de talents, il vous faudra un soupçon d'audace, le goût du challenge, une pointe de créativité et la passion de votre métier. Vivez des challenges à la hauteur de votre talent ! Nous avons hâte de vous rencontrer ! Claudie Pierlot offre les mêmes opportunités d'emploi à tous, sans distinction aucune. A ce titre, toutes les candidatures sont traitées uniquement sur la base des compétences et de l'expérience.Courir
Courir est le n°1 de la Sneaker en France! Avec plus de 2000 collaborateurs, 300 magasins à travers le monde. Courir vous propose un projet audacieux : rendre la sneaker accessible à tous. L'aventure Courir? C'est partager une ambition, bâtie dans un état d'esprit positif riche de 40 ans d'histoire, c'est aussi révéler son talent et partager sa passion pour la sneaker. Bien plus qu'une tendance, un véritable état d'esprit qui transcende les styles et les générations.DAMUR
#DAMUR, we are constantly hosting a progressive discussion between high-end fashion and streetwear. #DAMUR is inspired by Berlin and is thoughtfully designed and constructed. Each collection opens up a new social dialogue with the public. Our asymmetric designs are unique and constructed with seductively luxurious fabrics and quality finishings. We always stand out from the crowd.